31 Ağustos 2013 Cumartesi

Nedir tatil?


Ahretligim sen de dahil herkes tatilde. Su anda ablam Eskisehir - Kutahya gezisinde teyzemin kiziyla. Ben en son ne zaman tatile ciktim diye dusunmeye basladim ister istemez... Turkiye'ye gocumuz tatil degildi, buraya donusumuz de oyle. Burda yasarken 2007 yilinda Turkiye'ye gidisimiz tatil miydi? Biraz annemlerde kal, biraz kayinvalidemlerde, cocuklari birakip gezememe, bol hastalik... Yok benim anlayisima gore o da tatil degildi. 3 gunluk Malta kacisim? Yok, o da degildi. Bir kere agir grip geciriyordum. Yutkunmam bile aci veriyordu. Bir kez yuruyuse cikmak disinda evin disina cikmadim, Mary ile vakit gecirdik surekli konusarak. Bu da tatil degil. Nedir tatil? Bir kere kosturmamak ! Bol zaman, yan gelip yatma, yeni yerler gorme, havuz kenarinda kitap okuma... Yunanistan gezisini tatilden sayabilir miyim? Bak bir anda 2004'e kadar geri gittim. Kostura kostura tur rehberinin pesinde... evet yine de sayabilirim tatilden Yunanistan gezisini.

Fransa'dayim Champs-Élysées'de. Cafe'de oturuyoruz senle karsilikli. Ben sallandiriyorum suratimi meymenetsiz bir sebepten dolayi. Sen 'amaaaan' diyorsun yuzunu caddeye donerek, 'bosversene' diyorsun. Bosveriyoruz birlikte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder