5 Nisan 2013 Cuma

Ah Violetta ah

Ahretliğim sen döndükten sonra bir arkadaşla Ara cafeye yolum düştü biliyor musun?Hoş oraya seninle gitmeyi seviyorum..Bahsedince Ara cafeden,senden hiç gitmedim görmek isterdim dedi. Gittik.O gün anladım ki orası senin sohbetlerinle özeldi..

O gün bahsetsem Violetta'dan beni anlamazdı. Doğru söyle Jack ile Clare kardeş mi desem yüzüme öylece bakardı.Hüüüseyin desem kahkahalar eşliğinde bu kadın gerçekten çıldırmış olmalı derdi. Ara cafe seninle güzeldi.

Biliyor musun birkaç hafta önce Mecidiyeköyden geçerken bir afişe gözüm takıldı.Öyle de bir trafik vardı ki..İlk defa trafik olduğuna sevindim ama tarihi görünce sadece ayy dedim.Kaçırmışım.Erol nereye bakıyorsun dedi.Bak Erol La Traviata dedim nasıl da heyecanlı bak Erol demişim.Anlamadı tabi kısaca bir opera dedim.Hatırlar mısın seninle gitmiştik ona.Bir zamanlar AKM vardı ya..Sonunu hatırladım sonra acı oturdu yüreğime.Bir daha gitmek çok isterdim ahretliğim çok.Sonunda yine Ah Violetta ah diyebilmek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder