23 Mart 2013 Cumartesi

Geçmişin gölgesi,geleceğin belirsizliği derken

Ahretliğim tontalağım dedi ki bu akşam bana 'annecim sakın sen ölme'..Ortada hiçbirşey yoktu oyun oynuyordu koşarak sarıldı ve bu sözler döküldü ağzından 'annecim sakın sen ölme'..Bir garip oldum ahretliğim hem de çok garip.

Dün çok huzursuzdum geçmişteki bir anıyı düşündükçe kurdukça kurdum..Keşke dedim keşke bazı kötü anıları silme tuşuna basar gibi silebilseydim belleğimden..Geri dönüşüm kutusuna atılmadan hem de..Yüreğim de hafiflerdi böylece.Sonra huzursuzluğuma korku ekledim.Bu anıdan yola çıkarak gelecekteki belirsizlikten ürktüm.

Annecim sakın sen ölme..İşte tokat gibi indi bu söz yüzüme.Ne yapıyorsun dedim kendi kendime.
Geçmişin gölgesi,geleceğin belirsizliği derken 'şimdi' yani 'bu an' ne oluyor sence..Ölüm diye bir şey var di mi birde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder